.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رمز پيروزي ملت ما روحيه ايثارگري است
رييس جمهور چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست ...
رمز پيروزي ملت ما روحيه ايثارگري است

رييس جمهوري گفت: رمز پيروزي ملت ما روحيه ايثارگري و شهادت‌طلبي است و همه موفقيتها و پيروزيهاي ملت ايران ناشي از فرهنگ و روحيه ايثارگري است.

"محمود احمدي نژاد" چهارشنبه شب در جمع خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران استان مازندران در ساري خدمت به خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان را افتخار همه ملت و مسوولان دانست و گفت: خدمت به ايثارگر با هيچ چيز قابل مقايسه نيست زيرا اين خدمت هم وظيفه و هم افتخار است.

وي با اشاره به اينكه دستهاي پليدي تلاش كردند تا فرهنگ شهادت و ايثارگري را از سيستم اداري و دستگاه خدمتگزاري كشور بيرون ببرند گفت:
امروز بايد همه تلاش كنيم تا اين فرهنگ دوباره احيا شود.

رييس جمهوري با تاكيد بر اينكه ما هرچه داريم از شهدا، ايثارگران و خانواده معظم آنهاست گفت: اوج افتخار ما، افتخار به خانواده شهدا و ايثارگران است و آن را باهيچ چيز عوض نمي‌كنيم.

احمدي‌نژاد با تاكيد براينكه دولت با افتخار خدمت بر ايثارگران را در دستور كار دارد، گفت: اميدوارم با تلاش همه شما خانواده‌هاي محترم ايثارگران بتوانيم بار ديگر اين فرهنگ را در كشور جاري و ساري كنيم.

رييس جمهور خاطرنشان كرد: همه ما وظيفه داريم كه از فرهنگ شهادت صيانت كنيم و همه دستگاهها و سازمانها بايد با افتخار در خدمت ايثارگران و خانواده محترم آنها باشند.

وي گفت: تنها شهادت است كه حق و باطل را به روشني از يكديگر تفكيك مي‌كند و حقانيت حق را به اثبات مي‌رساند.

رييس جمهوري شهادت را يك هديه الهي به ملت توصيف كرد و گفت: تنها خون پاك و مطهر شهيد است كه مي‌تواند فتنه‌ها را خنثي كند و همچون شمشير برنده‌اي فتنه‌ها را از بين ببرد.

احمدي‌نژاد با اشاره به اينكه روحيه شهادت عامل اصلي پيروزي ملت در همه صحنه‌ها ازجمله انقلاب اسلامي و جنگ تحميلي در گذشته و ديپلماسي و سياست خارجي در امروز است، خاطرنشان كرد : پيروزي ملت ايران در مساله هسته‌اي نيز به دليل داشتن همين روحيه شهادت‌طلبي و ايثارگري است.

وي در ادامه سخنان خود به تاريخچه مخالفت دشمنان نظام به دستيابي ايران به فناوري صلح‌آميز هسته‌اي اشاره كرد و گفت: امروز با فداكاري و ازجان- گذشتگي شهدا و مجاهدتهاي ايثارگران در زمينه هسته‌اي به موفقيت كامل رسيده‌ايم و با افتخار اعلام مي‌كنيم كه با پشتوانه فرهنگ شهادت و ايثارگري در مقابل هيچ قدرت زورگويي سرتسليم فرود نخواهيم آورد.

احمدي‌نژاد در ادامه به توطئه‌ها و مخالفتهاي دشمنان در دو سال گذشته با جمهوري اسلامي ايران اشاره كرد و گفت: جنگ لبنان، صدور قطعنامه عليه ايران و تهديد به تحريم و فشارهاي اقتصادي توسط دشمنان كارساز نشد و اين پيروزيها همه بخاطر فداكاري ايثارگران و فرهنگ شهادت و ايثارگري در نزد ملت ايران است.

رييس جمهوري گفت: دشمنان وقتي ديدند در مقابل فرهنگ ايثار و شهادت ملت ايران به پيروزي نخواهند رسيد، سنگين‌ترين و گسترده‌ترين ديپلماسي و جنگ رواني را طي يك سال اخير عليه ملت ايران طراحي كردند و ملت و دولت برخاسته از آن را به بدترين جنايات متهم كردند.

وي خاطرنشان كرد: برغم همه اين مخالفتها و توطئه‌هاي دشمنان تنها يك گام ديگر تا رسيدن به قله فناوري هسته‌اي فاصله داريم كه به لطف خدا در دهه فجر امسال با برداشتن گام نهايي، جشن بزرگ تثبيت حق هسته‌اي را برپا خواهيم كرد.

احمدي نژاد همچنين با تاكيد بر رسيدگي به امور ايثارگران و خانواده‌هاي معظم شهدا از استاندار مازندران كه در اين جلسه حضور داشت خواست كه براي رسيدگي به امور ايثارگران وقت ويژه‌اي اختصاص دهد.

رييس جمهوري همچنين با اشاره به سالگرد شهادت شهداي رسانه و پرسنل ارتش كه سال گذشته در چنين روزي در سانحه سقوط هواپيماي سي ‪ ۱۳۰‬ارتش به شهادت رسيدند، عروج ملكوتي اين عزيزان را تسليت گفت و ياد اين شهدا را گرامي داشت.

پيش از سخنان رييس جمهور نيز "حميدعلي صميمي" رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مازندران گزارشي از وضعيت ايثارگران استان و اقدامات انجام شده براي آنان ارايه كرد.

"محمدحسين دهقان " معاون رييس جمهوري و رييس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران نيز در سخنان كوتاهي تاكيد كرد: كه دولت كمر به خدمت مردم بسته و بناي برپايي يك نظام نوين در ارتباط با مردم و خدمت به ملت را دارد.

دهقان خاطرنشان كرد: خواسته‌هاي ايثارگران بزرگوار كشور كه در دوران سخت انقلاب و جنگ تحميلي با ارايه جان و مال خود از اسلام و نظام اسلامي دفاع كردند، توجه به ارزشهاي اخلاقي و اجراي عدالت در جامعه است كه شعار محوري رييس جمهوري نيز تحقق همين خواسته‌هاست.

وي تاكيد كرد: ايثارگران براي مقاصد مادي ايثارگري نكردند و هيچ كس نيز قادر به پرداخت مابه‌ازاي مادي اين ايثارگريها نيست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

زهرا 19 آذر 1385
عالی بود لذت بردم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.979 seconds.